Viditelný pokles v zobrazování recenzí ve výsledcích Google Vyhledávání.

Hned několik sledovacích nástrojů určených pro Google Vyhledávání hlásí pokles v počtu výsledků vyhledávání, které zobrazují recenze jako bohatý výsledek, hvězdy pod příspěvky výsledků vyhledávání. Tohle by nemělo být žádným překvapením, neboť GOogle nedávno oznámil aktualizaci algoritmu, která zpřísní pravidla ohledně toho, kdy bude recenze jako bohatý výsledek ukázána ve vybraných příspěvcích. Aktualizace byla spuštěna dříve tohoto týdne.
 
Jak moc velký je to pokles?
 
Záleží na tom, na jakého poskytovatele nástroje se díváte, může se jednat o pokles kdekoliv o tři až pět bodů v počtu případů, kdy byla recenze jako bohatý výsledek ukázána. Tady jsou některé statistiky od každého poskytovatele nástroje.
 
Mozcast: Moz ukazuje v jeho sledování funkcí MozCast až čtyř-bodový pokles, z 39,2 procenta výsledků, které ukazují recenze, na nějakých 35,8 procenta.

Proč nás to zajímá. 
 
Jak jsme již říkali předtím, pokryli jsme toto téma změny, takže pokud vaše webové stránky ukazují bohaté výsledky recenzí, tedy hvězdičky, ve výsledcích vyhledávání, tak poté byste se chtěli ujistit, že se budou zobrazovat dále. Podívejte se podrobně na tyto nová pravidla, ujistěte se, že vaše stránky a markupy schémat jsou v souladu s těmito pravidly. Pokud jsou, mělo by to být v pořádku. Pokud váš bohatý výsledek vyhledávání zmizí dnes nebo v blízké budoucnosti, pravděpodobně za to může tato nová algoritmická aktualizace ohledně bohatých výsledků recenzí.  Tady je důkaz, že tento proces započal, takže pokud to dopadlo i na vás a vaše CTR, když vaše recenze najednou zmizely, nebo to dopadlo na někoho z vašich konkurentů.