Vyzrajte na sexuální dobrodružství i jinak

Na téma ženského poprsí se mezi muži diskutuje velmi živě, a se stejným zaujetím se probírá i ženská vagína. Má to logiku, protože jsou to dva nejvýraznější sexuální prvky na ženském těle, ale jestliže se zapomíná na další erotogenní body, zbytečně se ochuzujete o vzájemnou rozkoš. Dosáhnout ženského orgasmu lze totiž i jinak, laskáním jiného […]

Read More

Práce s kontejnery

Jsou různé obchody a také firmy, které se zabývají různým prodejem anebo nákupem zboží. Mám tím na mysli také prodej IBC kontejnerů, který je velice výhodný a také kvalitní a potřebný pro všechny zákazníky anebo další firmy. Protože si vezměte, když třeba potřebujete mít nějaké skladové materiály anebo obaly. Tak se vám samozřejmě budou také […]

Read More

Léky na potenci

Věděli jste o tom, že existují různé léky, které podporují mužskou erekci a také to, aby jejich erekce byla pevná, jak si pánové přejí? Pokud ano, tak vám gratuluji. Protože když jsem se třeba ptala nějakých mladých mužů, kterým třeba ani nebylo dvacet let anebo ani třicet let, tak oni sami mi řekli, že vůbec […]

Read More

Nový svět marketingu

Proč by se měla stát umělá inteligence součástí vaší strategie. Machine learning (strojové učení) naprosto překopalo celý marketing – to ví stále větší počet marketérů, kteří s umělou inteligencí přijdou do styku. Podle nejnovější studie od IBM institutu pro Business Value, skoro devadesát jedna procent všech marketérů společností, které svým výkonem převyšují konkurenci, věří, […]

Read More

80 procent inezerentů Amazonu plánuje zvýšit svůj rozpočet v roce 2019

Náš průzkum nasvědčuje tomu, že čtyřicet čtyři procent všech inzerentů Amazonu plánuje přidat Automation tools do svého reklamního managementu v následujícím roce. Zatímco nejnovější čtvrtletní zprávy o zisky ukazují, že reklamní byznys Amazonu neustále roste, nová studie od Third Door Media, otcovské společnosti Marketing Land, Search Engine Land a Martech Today, zjistila, že osmdesát […]

Read More

Nový způsob, jak filtrovat ofenzivní a nevyhovující obsah

Využitím dat od kontrolorů kvality obsahu chce Google naučit své algoritmy lépe vyhodnocovat falešný a ofenzivní obsah a minimalizovat jeho zobrazování. Změny by se měly týkat falešných zpráv, nevhodného obsahu, ale i ofenzivních webových stránek. Využití práce kontrolorů Společnost Google má po celém světě více jak 10 000 kontrolorů, kteří dohlížejí na nevhodný […]

Read More

SEO je užitečná

V naší době už se nepodniká jenom v nějakých těch takzvaně kamenných budovách. Dnes už se dají vést obchody i jinde. Třeba i na internetu. Ale navzdory rozmanitosti možností, které lze k podnikání využívat, je jedno stále aktuální. A to skutečnost, že aby se kdokoliv něco nabízející uživil, potřebuje k tomu zákazníky. Koupěchtivé lidi, kteří k němu zavítají a utratí […]

Read More

Proč nezapomínat na optimalizaci?

Pokud někdo spustí své internetové podnikání, aniž by měl ponětí o optimalizaci pro internetové vyhledávače, může nejednou podnikat, aniž by dosahoval žádoucích nebo třeba aspoň nějakých výsledků. Takový podnikatel chce být sice samozřejmě úspěšný, chce uzavírat spousty obchodních transakcí a vydělávat si tím velké peníze, jenže skutečnost je docela jiná, než jakou by si představoval. […]

Read More